hundvakt och glömda mediciner

Mår icke så bra just nu, glömde ta min medicin igår kväll. Så kommer väl må lite hit och dit hela dagen idag.
Men jag har en livfull liten puli som springer runt fötterna och hoppar upp och försöker slicka på mig hela tiden =) Har vart hundvakt hela natten. Världens sötaste. Det är en liten valp fast den är kortklippt, de flesta har päls som hänger ända ner till golvet, men jag tycker det är finare med kortklippta =)
Jag blev såklart väckt av henne imorse, springer in i mitt rum och hoppar upp i sängen. Det är svårt och sova då :b fast jag ska ändå iväg snart. haha eller om 1,5 timme.
Ska till tandläkaren då, och jag längtar inte lite heller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0