hål i väggen

Tråkig torsdag, som de flesta av alla skoldagar när man inte orkar göra någonting annat än att åka hem efter skolan för de har kört slut på en i skolan. Okej nu överdrev jag lite :)

Nu ska jag ta ett varmt bad (för jag håller på att frysa ihjäl. förstår nästan hur de i titanic kände sig. skämt åt sido haha) och så ska jag läsa lite ur min svenska bok som ska vara utläst snart (läs 10 oktober). Men jag glömmer alltid bort allting, jag har väldigt dåligt minne. Börjar bli gammal och gråhårig (läs fått utväxt) Hahaha..
Boken har ett sjukt namn, typ någonting med "kiffe kiffe imorgon" . Något liknande :)
Men den verkar helt okej om jag ska erkänna.
Handlar om en tjej som bor med sin mamma i en by i Frankrike. Hon berättar om hur det är att vara fattig, alltid ha begagnade kläder, alla socmänniskor och dylikt.

PUSS!

/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0