gör det här utan rastlöshet =)

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
- kompispuss på kinden :)

Vad har du för relation med nummer 20?
- min kontaktperson. bra relation tycker jag.

När ska du träffa nummer 30?
- ingen aning, det blir väl av en slump isåfall

Är nummer 18 söt?
- ja det tycker jag.

 Vad var ditt första intryck av nummer 13?
- det kommer jag faktiskt inte ihåg, det va längesen

Gillar du nummer 14?
- ja, hon är skön!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
- ja faktiskt ..

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

- det va  en bra fråga, bor inte så nära varann direkt.

Är du nära vän med nummer 23?
- nej inte speciellt.

Har du gått på bio med nummer 4?

- nope..

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
- jaa, det är klart

 Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
- pratar icke så ofta med han, senast var det fyllesnack

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
- det gör jag alltid =)

 Vad har du och nummer 24 för relation?
- en kille som jag träffade ute på krogen

 Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
- ha kontakt med igen

 Vad är det bästa med nummer 8?
- att min kära vän trivdes jätte bra där

 Brukar du och nummer 16 träffas?
- nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0