från lantis till stadsbo

Helluu!
Nu sitter jag här mitt i stan(!!). I en lägenhet. Och inte i en villa ute på landet långt bort från verkligheten. Lite överdrivet är det nog. Tar bara 25 minuter med buss, nästan som ut till Ghettot. Hahah lustigt.
Har skaffat mig ett litet krypin hos min faster jätte nära stan. As skönt verkligen, så jag bor här lite då och då.
Hon hyrde ut det förut men nu bor jag där istället då!!

Har sprungit runt på stan lite med Sandra. Usch jag får verkligen ångest, pengarna rinner iväg alldeles för fort och speciellt när man låtsas att man har mer pengar än vad man verkligen har..
Måste ta mig i kragen och ringa på lite jobb, men jag skjuter alltid upp allting.
Fick med mig lite saker hem idag iallafall. 1 blå stickad klänning, en mörkrosa tunika, 1 par lila overknees, lite sminkborstar och lite smått och gott.

Är trött och ska upp tidigt imorgon. Jag längtar som fan tills imorgon!! wihooo

/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0