nu blev jag helt plötsligt jätte irriterad

Hade skrivit en ganska långt inlägg, så skulle jag publicera det. Ja men det va ju jätte kul att allting försvann!!
Skit bra slut på söndagen skj.
Nu rev jag upp himmel och jord som jag då inte ska göra.

Btw, så är jag jätte trött! Jag är alltid trött, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är. Eller hur många timmar jag sover.
Sitter i Vaksala nu och är nyvaken nästan (har ju suttit i en evighet nu och försökt publicera ett jävla inlägg), har sovit sen jag kom hit och det är väl 3 timmar sen. Pricken över i är väl att jag kommer ligga vaken i natt =) wiho!

(går det inte att ladda upp nu så ger jag upp, jag blir bara med och mer irriterad nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0