min oturs dag

Ja, den började ju som vanligt att jag åkte till skolan. Och när jag kommer dit så får jag reda på att vi hade sovmorgon till halv 11, alltså i 2 timmar. Det var ju en jätte rolig början på dagen!
Så vi åkte till sjukhuset och hälsade på en kompis. Och när vi skulle ta bussen tillbaka så står vi och väntar och bussen kommer och stannar. Så vi tar upp busskorten, men inte öppnar han dörrarna och så åker han iväg. JÄTTE KUL det med :O
Och det var en halvtimme tills nästa buss gick så då skulle vi komma jätte mycket försent plus att vi inte orkade vänta så länge. Så vi fick ta oss en redig promenad. Hmm..
Sen rullade skoldagen på.

Efter skolan gick jag och Johanna till Clas Ohlsson och skulle hämta mitt batteri till kameran, ja det hade ju inte heller kommit och nu har det nästan gått 2 veckor och de sa "några dagar". Kul verkligen!
Sen så ska jag ta bussen hem och den bussen som jag tog brukar alltid svänga in där jag bor (och då menar jag alltid)
Men just idag, så nej det gjorde den ju absolut inte. Så jag fick gå i 25 minuter längre än vad jag egentligen skulle ha gått om den hade svängt in.
Där sjönk mitt humör ytterligare!!! Vad kommer här nest då?
Hoppas ni hade en bättre dag än mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0