lördagsmys

Nu sitter jag här och väntar på att Linda ska vakna där borta, så jag kan komma i väg någon gång :)
Ska hem till henne ikväll och bara ta det lugnt och ha det trevligt, men människan sover ju så länge hahah ..
Har helt och hållet tröttnat på Uppsala, det är iochför sig ingen nyhet!
samma saker om och om igen, och samma folk överallt. Aldrig någonting nytt här. De flesta folken här är ingenting att hurra över heller.
Men varför gå och leta sten när jag har mina guldklimpar?
Ska ut och ta mig en cigg nu och sen ska jag slänga in en tvätt i tvättmaskinen som jag har skjutit upp hela dagen och som mamma inte har varit sen att påminna mig om ;)

/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0