läget är annorlunda

Igår va en jätte lugn dag. Det var rätt skönt ändå.
Slutade skolan tjugo i 1, då åkte jag och solade. Brände mig en aning. (jag hatar min hud). Sen åkte jag hem, pluggade lite. Har så väldigt mycket att göra :O Sen deckade jag. På kvällen hyrde jag film med min syster och patrik. Käkade lite godis och hade det mys!
Idag ska jag träffa mandis :) :) :)

Förut (läs några år sen) var jag inne i en period. En av mina dåvarande bästa kompisar blev väldigt sur på mig för det. Istället för att hjälp mig så blev hon sur.
Nu är hon inne i den perioden. Försökte säga det till henne men hon vägrade lyssna. Och hon är där fortfarande.
Idag vill jag inte ha någonting med henne att göra! Man kan inte ta hur mycket som helst heller ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0