garderob som man kan gå in i, geeee mig!!

Åkte hem till Viccan en stund idag, bakade kladdkaka. Skit gott! yummii :)
Älskade hennes hus, hon hade en sån där garderob som man kan gå in i.   j a g   v i l l  o c k s å   h a !! 
Kollade på tv, tog massa kort och sen deckade båda vi i soffan. Jag låg dock inte så skönt hahahah, hade en liten plats så jag fick kura ihopp mig som min katt brukar göra =)

Sen åkte ni ner på stan ett tag, mötte Lisa. Sen käkade de på donken och jag gjorde sällskap :)
Jag gjorde ett impulsköp, ett par skit snygga stövlar. Ville ha ett par utan klack, så nu hittade jag ett par snygga.
Brukar aldrig annars hitta ett par platta stövlar som är snygga. Det måste va min turdag, skj hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0