Det som inte dödar dig, gör dig bara starkare

Idag har vart en rätt bra dag faktiskt!
Började med att jag vaknade och hörde hur det spöregnade. Jätte kul tänkte jag hahah..
Men sen hörde jag inte regnet mer och blev skit glad. Men sen när jag skulle gå till bussen, ja såklart regnade det.
Jag gick från vaksala torg till People utan paraply. Hittade inget! Jag blev dyngsur, och allt vatten bara rann (så det va ju bra att jag inte hade smink på mig).
Vid halv 10 åkte vi på nån äldremässa i musikens hus. Det var ändå helt okej! Man gjorde inte så mycket, gick och kollade och lyssnade.
Åkte tillbaka till skolan, käka lunch (för en gångs skull va det god mat, som det aldrig brukar va) sen hade vi bara svenska.

åkte ner på stan sen med lina. Stötte ihop med Linda också som ville ha klädråd :)
Haha sen åkte jag till Ikea med min kontktperson och gick och kolla lite. Så jävla mycket snygga saker, jag dör!!
Nu är jag precis klar med ett parti poker med syster och patrik. SJälvklart vann jag hahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0