det blir nästan aldrig som man har tänkt sig

Nu har jag nyss kommit innan för dörren. Ska äta, är så hungrig så jag mår illa.

Igår när jag låg och kollade på film så ringer Abel, och då hade det blivit ändrade planer att han skulle inte till Sthlm.
Så jag åkte in till stan och så kom han och Tarek kom och hämtade upp mig med bilen.
Åkte till Gränby centrum och köpte lite öl.
Sen spenderade vi kvällen hos Abel och drack lite öl, kolla på tv och tog det lugnt bara. Riktigt trevligt var det =)
Vaknade imorse, törstig som ett as. har hällt i mig vatten hela dagen hahah ..
Satt och kollade på tv ett tag där innan jag drog därifrån.

Så nu är jag hemma igen. Måste plugga lite snart .. Böö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0