det blir inte alltid som man har tänkt sig

Back in the days (läs gårdagen)
Först höll jag på att bryta ihop i ett asgarv för mig själv på bussen in till stan. Det var 2 typ 40 åriga tjejer. (oj va konstigt det där lät). Deras konversation var så rolig att jag höll på att dö.
Sen satt halva rasbo på bussen, råpackade och pratade ganska högt de med, roande hah!
Väl inne i stan så mötte jag Linda och vi gick till Max och käkade, och då kom nyheten att vi inte kunde åka till henne för det hade dykt upp lite komplikationer.

Så vi åkte till Abel för att hämta hennes jacka som har legat där i år och dar. Men där fastnade vi såklart. Vi tog en öl och skvallrade lite om de gamla goda tiderna. Sen blev vi lite lätt råtaggade på att kröka lite.
Så jag och tarek gick runt halva gottsunda och köpte en flaska.
Jag hade faktiskt jätte trevligt =) Det blev dock nästan inga bilder hah .. Jag har blivit riktigt dålig på sånt måste jag erkänna ;)
Kvällen slutade med att jag missade bussen hem och blev hämtad. Deckade nästan direkt när jag kom hem..

/ J.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0