värre än fjortisarnas häxblandningar

När jag gick till gymmet så snöade det lite grann. Jaja whatever tänkte jag, tog paraplyet och knatade iväg.
Orka bli blöt!

Väl på gymmet va det en hel hög med gulliga pensionärer där.
Stog och skämtade ihjäl sig med mig medans jag gick på "rullbandet" helt svettig och flåsandes hahaahha ...
En av de la in en komentar också "du kanske märker att vi inte har musik på"
Jo det va precis det första jag la märke till, tråkigt att träna utan musik.
Men de va jätte gulliga ;) hihii ..

Sen när de gick kom nästa gäng! Ett gäng småbarn som stog och tryckte sina snoriga näsor mot fönstret och stog och glodde jag vet inte hur länge.
Jätte irriterande, önskade att de hade en rullgardin och bara dra ner :)

Men nu känner jag mig nöjd med mig själv som tog mig i kragen och gymmade.

Värst av allt var iallafall hemvägen.
(Det var verkligen värre än alla fjortisars häxblandningar, de tar lite av allt mamma och pappa har i barskåpet.)
Det regna, snöade och blåste. Och jätte mycket av allting.
Kan ju inte påstå att det hjälpte med paraply!
Men nu äntligen sitter jag här i värmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0