thats my day!!

Det där kallas dubbla budskap (hahah).. Det var ganska upprepat i skolan.
Man säger något men visar något annat  med kroppen.
Kan inte påstå att jag har visat att det är min dag idag!

Har riktigt plågat mig igenom skoldagen med huvudvärk, trött och hungrig.
På lunchen åkte jag ner på stan för att fixa mina bussbiljetter till Örebro i helgen.. wiii :)
Jag är jätte fattig för tillfället, så åker buss nu. Men det blir bra det med, förutom att jag säkert kommer virra bort mig på stockholm central där jag ska byta buss.
Det är ju så jävla s t o r t  där .. Men det ska nog gå bra hoppas jag :)

Men det va ju ett jävla fiasko och fixa de där biljetterna. När jag äntligen fick veta?!? att jag skulle till Swebus, så hade de såklart lunchstängt till 12.30. Så fick snällt sitta och vänta!
Men sen gick ju allt bra tillslut.

Askalas med fredag imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0