staden är bäst

Nu har jag precis kommit hem från Örebro.
Helgen har vart riktigt lyckad, fast den inte blev som planerat!

Vi kom fram runt 3 på lördagen, mötte upp Ali och Isse och gick och käkade lunch.
De gick vidare och Erik kom och hämtade oss så åkte vi hem till David och förkrökade lite.
Kan ju inte påstå att David är någon favorit iallafall. Snacka om att ge fel första intryck!!!!!
Tog bussen ner mot stan, träffade massa roligt folk. Bla. en mark levengood kopia!?.
Utgång.
E och E åkte hem till D. Jag mötte Ali och Isse och sov där.

Idag mötte jag elin vid järntorget och gick och käkade lunch. Det va inte det lättaste att hitta dit.
Mitt lokalsinne är inte det bästa precis!
Sen gick vi tillbaka till Isse och spenderade dagen i hans soffa med massa filmer. Mys!

Vem  vet, jag kanske hittade min framtida man ;) Hahhah .. :)

Ska gå och lägga mig nu, blev inte så mycket sömn inatt. Men det va helgen i korta drag. Orkar inte skriva alla detaljer och dylikt hahah ..

god natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, tack för en trevlig helg :D

2008-11-12 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0