olycks drabbade hela högen

Helgen har väl varit lite sisådär..
Kom fram till Örebro vid 10, knallade hem till Isse då ..
Massa småfjortisar överallt där på stan, fast så är det väl överallt! :)
Hade jätte mysigt den kvällen!!

På lördagen gick han och jobbade .. Jag va ute och gick med hunden (läs finaste kisha) i mina decimeter klackar.
Hon drog, blöta löv, lerigt. Ja, men jag klarade mig utan nån vurpa iallafall!

Sen på dagen växlade mitt humör så jävla fort. Detaljer behöver jag inte skriva!!
Blev så jävla arg och besviken ..
Lite senare kom A och S förbi. Chillade vid tv hahah ..
Sen tillslut kom Isse hem också,  som slutade jobba vid 10.
Hade Saw maraton..

Tog bussen hem vid 12 idag, somnade direkt. Har inte sovit så mycket i helgen.
När jag vaknade va jag i Västerås och snön bokstavligen öste ner. usch!
när vi närmade oss uppsala åkte vi förbi 2 bilolycker.
En stor och en liten.
Bussen tvärstannade sen kom det en bil flygande framför och snurrade runt och rakt in i räcket.
Vi åkte vidare i typ 1 km, fastnade i en kö i 40 minuter. Skit drygt!
Då var det en till olycka. Bilen va mooos!!

Så kan det gå ..
Ska kolla på sanningens ögonblick sen (: hää ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0