helg

Okej att det är vinter nu!!
När jag vakna imorse var det skit mycket snö, jag knallade till bussen i mina inte på snöpassande skor.
Men nu är jag hemma iallafall..

Igår efter skolan följde jag med Ellen hem till Knivsta. Vi kollade på film och tjockade i oss kladdkaka och marsipangrisar hahaha .. askalas! Hon försökte sig på att tända en brasa också, men bra kanske det inte gick precis hahah ..
Senare på kvällen tog jag tåget till uppsala och åkte hem till Elin..
Där jag spenderade kvällen med massa täcken, filmer och trevligt sällskap av henne och Linda.
Rolig som jag är somnar jag alltid mitt i filmerna. :)

Nu har jag precis kommit hem, ska sitta här och roa mig själv medans hon är ute och övningskör.
Hon har uppkörning idag, och jag kommer sitta och hålla tummarna sten hårt!!!
g o o d   l u c k!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0