har god lust att gå i ide

Jag vill inte ha snö!!!
Den ända dagen jag vill ha det är på julafton :)
Visst det är jätte fint och mysigt när man sitter inne, men så fort man går utanför dörren så blir man blöt så det bara skriker om det och så är det så jävla kallt.
Nej tack! Får en himla lust att gå i ide!
Försvinn tills nästa helg iallafall :)

Helgen har vart helt okej..
Igår åkte vi runt mest, antar att det är så första dagarna man får körkort :)
Vi va ute utanför harbo först och hälsade på Elins syster.
Sen åkte vi ut till Gimo och tittade förbi Kenny och Thiki, osv.
Ja, säg nånstans vi inte var hahahah ..

Idag va vi hos hennes kusin som nyss har fått barn. Världens gulligaste lilla bebis :)
Nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke och kolla på massa filmer..
Som vanligt kommer jag somna mitt i allt ..

Ska jag våga mig ut på en cigg först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0