wohoo jag vann hah!

Va hos tandläkaren imorse, det gick bra faktiskt. Vi satt och diskuterade omvårdnadsprogrammet, ska göra omval till det. Hade valt hotell & resturang på Ekeby först men ändrade mig.
Sen spelade vi pingisfinal i skolan, jag och Cheyenne. Jag vann wiiwiiwii :D va vinner man? En Thailands resa kanske?! Hahahah man kan ju hoppas, höga förväntningar här vettu!
Sen skulle jag på möte, va det va kvittar hahah .. Ja, jag satt där och vänta i cirkus 20 minuter tror ni nån kom eller? Hahah nej! Så jag gick ner på stan och mötte Julia, Viccan och Karin.
Försökte ringa Linda nyss, men ingen svara där. Åååh va jag saknar henne, nussegull!
Ska ha nationella prov i svenska imorn, åhå vill inte inte inte!!

                 image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0