tycker inte om att skriva rubrik (:

Idag kom våran lärare tillbaka efter att ha vart borta i närmare 2 veckor, eller hon var bara där 1 lektion. Nu fick vi reda på varför hon har varit borta, ingen har velat sagt det. Men det va ingen rolig sak kan jag säga, hemskheter!
Skoldagen gick fort, efter skolan gick vi ner till ån och satte oss med en varsin glass och stekte i solen. Jävlar va varmt det var, as skönt! Sen gick jag och Linda och solade på solpalatset, när vi var klara gick vi och mötte Kai och Julia. Vi gick och köpte vindruvor och jordgubbar och satte oss vid ån igen. Det är riktigt skönt och sitta där när det är så skönt väder!
Idag fyller Natali 17 år också! Grattiis gumman :D
Nu ska jag gå och kolla på tv eller nåt. Håller på att prova kläderna som jag köpte igår, nice nice (: Ciao!

                             image46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0