söndag.

Man blev ju glad när man vakna, helt blå himmel och värsta solen! as skönt, så satt ute och stekte lite. måste bättra lite på solbrännan till Portugal. Man vill ju inte komma ner dit helt blek haha..
Sen när jag gick till bussen så helt plötsligt var det fullt med moln och gråa moln också, inte så kul. Fast det var varmt ändå. Inne i stan mötte jag Michis, vi åkte till Abel i Gottsunda och hälsa på :) Va längesen jag träffade han, så det va kul!
Sen åkte jag hem, träffade Mimmi på bussen så vi fick ju en liten pratstund då! Det va trevligt ändå ..
Nu är jag hemma, ska äta lax och potatisgratäng med mami ó papi ..

                                                                        Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0