lördagen.

Först var jag påThun's och shoppade med mami. Köpte två par skor, en grå kofta, ett par mjukisbyxor, två leggins, mascara och lite smått ó gott.
Sen satt vi ute i solen och åt glass, mmh (: när jag kommer hem ringer viccan och säger att jag ska möta henne kl 5 på stan. Vi käkade på Jalla, varsin kebabtallrik haha! Tjjockisar :] haahah..
Sen tog vi bussen till Skogstibble, vi skulle hem till Robban. Och han bodde cirkus 6 km från bussen så de kom och hämta oss på moppe då. Jag, Viccan o danne satt på den ena, och julia, mimmi o robban på den andra.
Jag och Viccan höll på o dö, lite fobi sådär! Han körde så jävla fort, och det va skit många tvära kurvor så vi va lite smått döda när vi kom fram hahah.. Men sen kom vi iallafall fram tillslut.
Sen satt vi och chillade i solen, drack öl och grillade. Julia fastnade direkt för hundarna som vanligt :)
Senare på kvällen ringer Linda och säger att hon vill komma. Så hon kom också! Va riktigt kul att träffa henne igen, kändes som evigheter, snuttan!!
Framåt kvällskvisten vill jag och Linda åka hem, ingen kunde skjussa oss till bussen, de va helt dyngraka typ. Så det var ju bara att börja knata för oss. Hahah vi gick och gick och gick.. Sen när vi kom till en korsning visste vi ej vilket håll vi skulle åt, så vi ringde robban men de bara sluddra så man fattade ingenting. Vi trodde iallafall att vi hade gott halvvägs! Sen stanna vi en bil och fråga vart bussen låg, men vi fick åka med istället, helt snällt (:
Hahah, och vi hade verkligen inte gått halvvägs kan jag säga bara.. Det va en evighet kvar hahah..
Men tillslut lyckades vi ta oss till stan, då gick vi och käkade på max. Det har blivit lite av en tradition, nattmat på max! Och idag åker Lindus till Thailand igen :O vilken jäfel!!


     

nu fucka det där att lägga upp bilderna, mer kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0