lördag.

va på stan med julia, mandana och alex. först va vi på cupido och köpte mat och tog med oss och satte oss vid ån och käka. ååh vad jag älskar deras mat!!
sen gick vi runt och kolla lite, hittade lite saker iallafall. Köpte en jätte söt blå tunika och en vit med svart tryck på, 3 par leggins ( kommer alltid till använding pga. att jag har en tendens att alltid ha sönder mina), en ny bikini till Portugal :D, en bh, nessecär(vet ej hur det stavas hah), ljusblå ögonskugga, ansiktsmask. tror det va allt (: så lite smått och gott blev det ju ändå.
sen drog julia och mimmi på bio och jag och alex gick och satte oss på santorini. Viccan kom dit också. så vi satt där hela kvällen och drack några öl och snackade allmän skit. riktigt trevligt faktiskt!
tänkte faktiskt gå och lägga mig, är helt död! Bye hejdå!

okej, nu när jag skulle ladda upp bilderna så flippa allt ur, ploppa upp 30 fucking fönster på datan. så nu orkar jag inte, bilderna får komma imorn istället då! god natt
                                                                  image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0