last april.

valborg va riktigt nice! mötte tjejerna halv 9 på morgonen, forsränningen! inte ofta man går upp så tidigt när man är ledig :b trodde det skulle va jätte mycket folk när vi kom dit runt 9, men det var typ inga där så vi fick ju jätte bra platser. Vi knäppte första ölen också. det blev fint väder också, fast det va lite små kallt. blåste så mycket.
sen gick vi upp till slottsbacken och chillade där, drack och träffade massa folk.

senare på eftermiddagen skulle sandra ó kakan gå och leta efter plåster så dom lämna mig med danne och hans kompisar. tyckte det va lite sådär lagom pinsamt, man kände sig ju lite udda om man säger så hahah .. men dom va riktigt trevliga faktiskt! så vi va med dom resten av kvällen. (julia och jag kan ju skryta riktigt mkt om en sak i skolan hahahahahah skj,) sen tagga vi hem till danne för att sova där, kändes som öppet hus där eller nåt haha, alla sov där. gick och mötte julia runt 4, hon decka på golvet. alla sängar/soffor va upptagna så man fick ju göra det bekvämt där man fick plats.. va inte alls skönt att sova på golvet, sov i 2 timmar. sen tagga vi hem till julia på morgonen, när jag kom hem vid 11 decka jag direkt så jag vakna för nån timme sen nu.. fortfarande helt trött + huvudvärk! 


Lite bilder från igår!
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0