lärarna är heelt på fritiden hahah

Skoldagen började då med det där jävla nationellaprovet i Svenska. Icke kul alls, helt krångligt. Men jag hoppas att det går bra iallafall :)
Efter skolan gick vi ner på stan i det jätte varma vädret, jag, Natta, Viccan, Lina och Julia. På stan mötte vi Sandra och Isabell också. Trevligt att träffa Isabell igen, längesen .. Vi gick runt och kollade lite, käka glass är nästan ett måste när det är varmt! Jag köpte en jätte söt klänning från Gina Tricot.
Sen vid 5 gick jag lina julia och viccan mot Lundellska skolan. Det va öppethus där så vi tänkte gå dit och kika lite eftersom vi ska börja där i höst. Men den verkade rätt bra faktiskt! Hahah och sen säger jag  bara snyltare!
Robban kom och hämta oss där och Lina drog till Kai, så vi åkte runt en bit, sen dumpa han oss på stationen.
Och vem träffar man inte där, jo hela högen med våra lärare från skolan. Hahahah dom skulle ut och ta ett glas vin. Lyxa till det lite ;b Hahah dom var helt fnittriga utanför skolan, nästan som små fjortisar hahah.
När jag kom hem på kvällen har mina bamboörhängen från cocoo kommit. Fan va fort det gick att få dom, beställde dom för typ 2 dagar sen.. :D

image55

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0