fredagen

Fick veta att jag fick VG på nationella i svenksa. Duktigt Johanna! Haha ..
Sen mötte jag upp Lina istan. Vi gick o kika lite, sen bestämde vi oss för o gå ut på kvällen. Så vi ringde Elin och hon o Linda skulle haka på ut.
Så vi gick och köpte lite dricka och hårfärg. Lina fick för sig att hon skulle färga håret blont haha (: Sen tog vi bussen hem, mina fötter va heelt döda av mina pumps. Slitet
Hårfärgningn blev väl sådär, inte direkt så blont. Sen åkte vi till stan senare, träffa Sandra och Sofie ett tag.

Senare gick vi till Etage. Elin och Linda skulle komma lite senare. Så jag o lina gick in. Det va helt okej faktiskt (:
Sen försvann hon, så jag gick och leta. Då satt hon ute och mådde illa och ville åka hem. Och jag tänke aa jag är kvar för elin och dom kommer ju.
Så jag satt vid baren med en trevlig kille. Bjöd på drinkar gjorde han också hhah.. Klumpig som jag är råka jag välta ett glas på hela baren och en annan kille hahah.. Lite smått pinsamt tycker jag! Sen ringde elin och sa att de va på väg, men sen kom dom på att linda hade glömt legget hemma så det va ju bara att vända.
Sen efter ett tag upptäckte jag att min mobil var borta. Sådär lagom lyckat! Utan mobil blir man helt låst. Inte så kul faktiskt. Egentligen mobilen skiter jag i, det är simkortet jag vill ha. Palla byta nummer och hålla på. Nej fan nu blev jag skit irriterad!!!! åhåå. .. Aa jag fick ju inte tag på en jävel då heller, så jag bestämde mig att börja dra mig hem. Så fick jag sitta på stationen en evighet, för bussarna har ju nått jävla problem som går så sällan på natten. Sista går 02.20 och innan den går den 00.05. Helt fuckat! Jag frööös kan jag säga, svin kallt! Sen låna jag en mobil av en generös tjej, så jag ringde pappa som kom och hämta mig. Underbara du!! Och jag va helt jävla full, så jag decka direkt när jag kom hem. Med kläder o hela köret. Dock inga bilder från kvällen..

Sen nu morgonen efter, haha jag mår helt piss. Mår illa, ont i huvudet, fryser. Kul lördag (:
Kommer säkert bara vara hemma idag. Jag är ganska så sliten kan man säga.
Måste få tag på lina, men hur :O ??
Puss ó hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0