kort sammanfattad helg!

Fredag va riktigt lyckad, kunde dock ha ändrats lite haha .. Jobbade inte då, hade så ont i ryggen. Kul att man ska bli förtidspansionerad när man bara är 18.   Haha lite och ta i va!!
Va nere på stan o satte sprätt på lite pengar, köpte en klänning, ett linne o en kofta. Jätte mycket rea nu! wohoo.
Senare på kvällen va vi hos Elin och förfesta lite grann. Jag, Elin, Lisa och Molly. Det va riktigt trevligt!
Lite senare gick vi ner på stan och in på etage.
Va ganska rund om fötterna redan då hahah.. Jag fick med lisa o molly upp på karioken iallafall, elin bangade såklart hahaha.. Ledsen om jag gav nån på etage tinitus :( hahaha..
Jag föreställde mig att det lät bra, men elin sa mig nåra sanningens ord hahaha.. Ramla av stolen hann jag också göra innan kvällen slutade, då tyckte jag inte det va pinsamt, men nu när man tänker efter. Fan va hemskt hahaha!
Sen blev jag utslängd :( inte så lyckat! Jag o Molly gick o drack kaffe. Sen kom resten. Blev fyllekäk på max sen.
Sen kom uppsalas fetaste snorungar och börja jiddra. Väx upp fan! Helt pinsamma, ingen respekt för nån verkar det som!
Väl hemma hos elin igen, decka jag först av alla! Resten somna väl så småning om dom med!

Lördagsmorgonen vakna jag först av elins kattjävel som skulle upp i ansiktet o skrika o ha sig! Sen såg jag bara Kristian som låg o sov, så jag fick för mig att alla hade dragit. Men jag hade rätt fel i det! Elin va också kvar! Vi hade Beck maraton ett tag. Krille drog hem,  vi gick till Migo o träffa Linda. Alla va taggade på o gå ut men det sket sig. Ingen hade pengar. Jag o Elin decka framför tvn, vakna igen vid 8. Käka ris o vårrullar, sen decka jag igen. Hahha sov bort hela lördagen i princip.

Ikväll ska vi ut o kolla på finalen, Spanien och Tyskland. Fattar om ingen orkar läsa vad jag har skrivit, är helt stressad nu, vet inte varför. Så allt har säkert blivit helt fel. Lite bilder kommer nog imorn. Hahah Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0