hemskaste midsommaren

En av oss sa, det här ska bli en midsommar som man aldrig ska glömma. Och så blev det definitivt ..
Dagen började jätte bra, vi grillade, spelade kubb, drack, skratta ó allt. Hade det allmänt jävla mysigt!
Runt halv 8 tiden fick vi ideén att åka och bada. Han som ägde bilen hade druckit, så kan hörde icke. Så en annan kille körde. Vi åkte i omgångar dit. Jag, Dogge och Nicke åkte först, jag typ kastade mig i vattnet. As skönt, nästan lite varmt. Sen kom resten, bara Elin och Ali som badade med mig. Åååh det va så mysigt, en sån där skogs sjö.
När vi skulle komma hem, frös alla så vi klämde in oss lite överallt i bilen. Jag satt i Elins knä i framsätet, Zack i bagageluckan och Ali låg typ över dom som satt i bak.
När vi kom in på grusvägen tyckte elin att han körde lite för fort (vägen är jävligt kurvig) så hon sa till mig,
ska vi dra in våra magar och kolla om vi får på oss bältet. 
Bara 3 minuter efter sitter jag och kollar ut genom fönstret sen ser jag hur vi får sladd på bilen och hur vi kommrt upp på 2 hjul. Man hinner inte ens blinka sen känner jag hur man står på huvudet. Vi voltade 2 varv. Det hemskaste jag har varit med om!!
Jag bara satt och skrek och skrev och vägrade flytta på mig. Så Elin hjälpte mig och hon klättrade utgenom fönstret och drog ut mig sen. Hade inte vi haft bälte på oss hade det säkert gått åt helvete, jag hade nog flygit ut genom fönstret. Man kände hur allt glas bara flög på en.
Det stannade en bil och de ringde ambulansen. Det kom 6 ambulanser, 1 brandbil, 2 polisbilar och UNT också. En av brandmännen sa, hade jag bara sett bilen och visste att det satt 8 ungdomar i en hade jag chansat att typ ingen hade överlevt. Ni hade änglavakt!
Jag håller med han totalt, änglavakt! Kan väl inte kalla det nåt annat. Ingen blev allvarligt skadan, bara ont och lite blåmärken och sånt. 2 av oss åkte in med ambulansen. Resten åkte hem till mig..
Så det var inget vidare slut på midsommaren.. Men är glad att allt gick så bra trors allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0