helgen i korta drag

I fredags va vi hemma hos abel och drack lite. damn va längesen det va! det va riktigt trevligt faktiskt, chill! Senare på kvällen gick vi till People. Träffa Sofie, Matilda och Jossan där. Jossan var då riktigt full hahah .. Har faktiskt aldrig sett henne så :D Men det va trevligt där, pengarna bara rann iväg. Studiebidraget är redan slut, lyckat!
Kvällen slutade på skilda håll i Gottsunda, Elin hos sitt ragg och jag hos abel. Decka bokstavligt talat direkt.

Lördagen började kl 7 att abel stog och prata med mig, jag blunda och försökte somna om. Men han fortsatte hahah .. Sen drog han till sin morbror och jag låg kvar och somna om ett tag. Försökte ¨få tag på elin och dra med henne till centrum. Skulle handla nåt o käka, fett hungrig. Men hon vägra svara så jag fick knalla dit själv.
Sen fick jag tag på henne, ali hämta upp oss med bil, åkte och köpte öl. Tjockisar hahah ..
Träffade Lina ett tag och käka med henne. Sen skulle jag ta bussen hem till elin, orkade verkligen inte gå. Hade skavsår av pumpsen ahah ..
Senare på kvällen kom ali till elin, drack lite öl. Sen åkte vi ut till Gimo till några kompisar. Dennis hade deckad innan kvällen hade börjat, han sov som en stock hahah ..
Sen heltplötsligt kom det in en kille i huset, typ 40 år. Först  reagera ingen för alla trodde nån kände han. Men sen flippa Gurra, 2 sekunder efter Tom också. Så det blev kallabalik kan jag säga!
Kom hem till Elin vid halv 6, gjorde nudlar och sov.

Söndagen börja med att elin väcker mig med ett vi ska till Graneberg med Linda. Kul att man knappt fick upp ögonen. Först skulle vi böta linda i stan, men sen vi ba skit samma vi kan lika gärna åka till gottsunda o möta henne och ta bussen där i från. Ja men kul att det gick nån buss där på söndagar!
Men med lite vilja så kom vi ändå dit. Låg och stekte i solen, åt och bada.. Jätte mysgt (: Helt proppat med folk.
Kvällen avsluta vi med kubb i jeepen med jonatan.
Måste skynda mig nu. Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0