va göör man!?

Är helt sliten efter helgen, men skönt kan sova ut imorn! Känns som jag inte har gjort det på jätte länge.
Nu på kvällen har jag bara kollat på film och tagit det lugnt, skönt det med ibland.
Fast nu börjar jag bli lite rastlös (: va gör man?! Haha..

Snart kommer min syster hem, har bott i Spanien i 1 år. Kommer hem  den 17 och vi drar till Kos den 22. Det ska bli så skönt och komma bort ett tag (: 2 veckor blir det, sen när man kommer hem är det reggae festivalen. Det blir nice :)

Apropå komma bort, bort från Uppsala! Usch tycker verkligen inte om den här staden!

Kommentarer
Postat av: CJ

ooh härligt med resa två veckor o reggae festivalen när är den?

2008-07-06 @ 23:38:39
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aa det ska bli riktigt skönt =)

Det är den 7-9 augusti. Ska du dit?

2008-07-06 @ 23:41:01
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0