svensk sommar?!

Det är ju inte världens roligaste väder och gå ut i direkt. Regnet bokstavligen öser ner här! Jag som tänkte åka till Elin och hitta på nåt kul, men har verkligen ingen lust att sätta min fot utan för dörren nu. Så håller mig nog hemma (: Det får bli imorgon istället :) Är det det här som kallas svensk sommar eller? Jag hade hoppats på lite sol nu när man är ledig, men nej då. Så kul ska man inte få ha det!

Och det va så himla skönt att få sova ut idag, känns som jag inte har gjort det på år och dar. Snart kommer föräldrarna hem också, de skulle komma hem idag sa de!
Och idag är det precis 2 veckor kvar tills jag och syster drar iväg till Kos, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0