shoppingdag!

Min första lediga dag på länge känns det som (fast det var det ju förstås inte), Jonatan ringer och väcker mig halv 10 men jag svarade förståss inte :) orka svara när man typ sover! Men jag skulle ändå upp kl 10.
Den här dagen spenderade jag med min älskade syster, lovely!! Vi tog bussen in vid halv 12 till stan. Först gick vi till
H-stams torg och hämta ut mitt paket från yves rocher (oj nu blev det nog helt felstavat!!, orkar icke ändra för vet inte hur det stavas :$ haha)
Sen tog vi bussen ner till stan, skulle kolla om det fanns nån klipptid idag. Men icke sa nicke, vi klipper oss på måndag då (:
Sen blev det en liten shopiingtur och vi käkade på Cupido, så himla gott (:
jag köpte ett par skor, en väska, sjal, arband, 2 leggins och sånt.

Ska upp tidigt imorn, riktigt jobbigt :(

~J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0