nästan lite sverige tripp i helgen

Fredagen började med att vi åkte till Västerås. Båda 2 deckade totalt på bussen, sliten arbetsdag :p
När vi kom till Västerås gick vi och kollade lite. Jätte mycket folk och det va lite för mycket fjortisar där. Vita läppar, löshår så det bara skriker om det och typ hotpants haha.
Sen satt vi vid vägen och kollade på alla bilarna. Skit läckra! Det såg så jävla kul ut och åka omkring där.
Lite senare mötte vi Elins kompisar Erik och Elvis, från Örebro. Så de haka på oss :) Haha vi åkte roligaste karusellen där. Den där när man sitter i runda saker så går den runt och dom där runda snurrar. Hahah jag dog, aldrig när jag har åkt har den där snurrat så fort! Och Elin skratta så tårarna rann, dock inte åt karusellen utan åt mig :) Inte helt ovanligt!

Ännu senare på kvällskvisten bestämde vi oss för att åka med dom till Örebro. Vi fick inte plats i deras bil, dom hade nån cab, så vi fick åka med hans kompisar. Hahahah dom tyckte nog vi va lite vrickade (:
När vi väl va i Örebro så kom Yezzen aka Tom och hämtade upp oss. Vi åkte hem till hans bror. När vi väl kom dit så satt vi och fortsatte att dricka lite smått, Elin deckade först hahah ..
Vi satte oss och kollade på film, Green street Holligans. Det måste nog va världens bästa film! Kommer ihåg första gången jag såg den, det va med Elin. Vi satt typ och stor tjöt i slutet :]
Sen somnade vi andra också. Men lyckan varade inte länge, vaknade kl 10 av att nån pickade mig i huvudet, Elin vem annars :) "Johannaa ska vi ut o gå?"  Det va lite såhär, nejtack men jag sover :) Fast jag gick ut en stund med henne. Alla minnen kom tillbaka! Helt underbart.

Sen runt 12 åkte vi med Yezzen till Hallsberg. När vi stannade och tankade hade han glömt plånkan, så jag fick snällt låna ut pengar, annars kom vi ingenstans :) Hahah och jag sa till han, jag måste ha tillbaka dom, annars kommer vi inte hem till Uppsala igen. Och det gjorde vi inte!
När vi kom dit gick vi hem till Hassan. Vi satt hos han och chillade, kollade på film och pratade gamla minnen. Efter ett tag kom Hussein också! Fan va kul det va att träffa dom igen, kändes som en evighet sist!
Senare på dagen skulle vi till Örebro igen, till Erik. Men tror ni man fick tag på yezzen eller, så vi kunde få våra pengar!! Onej så kul ska vi absolut inte ha det!! Inga komentarer om det där!!
Men vi gick ut iallafall. sen såg vi Alojs komma gående, inte lite snygg heller :D Det börja spöregna så vi satte oss under tak. Sen kom hans kompisar dit också. Jag och Elin lämnade våran juice där när vi drog.

Men det slutade iallafall med att sista bussen till Örebro gick halv 8. Vi kom då lite sent till den. Sen kom det 2 killar, så vi följde med dom och tog en öl vid stationen! Trevligt, sen kom det lite annat folk också, ink. Marro och Benny. Jag har aldrig träffat nån skönare kille. HAHAHHAHAHA, asso han knäckte bokstavligt talat!!! Sen kom Alojs och hans kompisar dit. Tror ni inte en av dom gick och drack av våran juice HAHAHAHHA, dom andra ba det är deras jucie. Han ba gick och ställde den vid en papperskorg, han skämdes säkert jätte mkt hahaha. Man går väl inte och plockar upp saker från marken och äter? hahahah, nej fan va kul det var :D
Kvart över 10, kom det ett tåg som gick till Örebro. Så vi åkte med dom, och jag har aldrig träffat en tågkonduktör som var så sur. Asso ska man jobba bland folk borde man inte få va sådär sur!! + det kostade 200 kr för oss att åka tåg i max 10 minuter, där rök våra pengar. Från börjar var det helt oplanerat att åka till Örebro huvudtaget, så vi hade inte så mycket med oss.
I Örebro träffade vi Erik. Vi gick och käkade kebab tallrik, haha dom lyssnade på Ultima Thule på typ högsta volym där :p
Men kvällen slutade med iallafall att Micke och Robban kom och hämtade oss, guld värt! Vi kom väl hem runt 5 imorse, helt döda! Haha men det va en trevlig helg iallafall :)



 Marro, Benny och tågkonduktören (:
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0