jag skippar rubriken.

Idag va en riktigt bra dag faktiskt (: Fick min lön, den va efterlängtad kan jag säga!!
Knallade till banken och fixade lite. Sen mötte jag Mandana och Sarah på stan, vi gick till Storken och fikade. Första gången det va folktomt!? Och det va inte igår man träffade de härliga tjejerna (:

Senare på kvällen gick vi och köpte lite gott och gick hem till Elin. Kollade på film och hade det jätte trevligt.
Och det är inte  första gången man hör "man blir inte rädd för filmen, man blir ju mer rädd för johannaaa".
Ja, kanske lite. Men vafan när saker hoppar fram sådär plötsligt blir det som en reflex att man skriker till. Hahah, lustigt (:

Tack för en trevlig kväll tjejer (: Har inga bilder från kvällen :( Lite synd det. ..

Kvällen slutade dock med spöregn och jag blev jagad av en harkrank när jag va ute och rökte. Hahahah.
Det är min värsta fobi, så det va inte kul alls! :(

Hörs!
~ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0