iiiih :)

Åååh, sista kvällen hemma på 2 veckor (: Det ska bli så skönt!
Imorn blir det tidig morgon, ska åka härifrån halv 6.
Nu är alla pengar växlade. Va och käkade lunch på stan med syster idag, tacopaj. Riktigt gott va det :)
Vi satt på en uteservering i spöregnet (det va tak såklart :), mysigt och sitta ute när det regnar!
Sen gick vi till Salong favorit och klippte oss, Elin kom dit också. Jag är jätte nöjd iallafall!
Man känner sig så fräsh när man är nyklippt. Förut såg det nästan ut som jag hade ett fågelbo på huvudet. Risigt är ett bra ord och beskriva med!
Sen gick vi och fikade på Mcdonalds (;
Nu ska jag upp och packa klart!

~J.



okej om jag hade sätt någon blanda en kortlek nån gång!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0