helgen!!

I fredags satt vi hemma hos Elin ett tag, drack lite, spela kort och hade allmänt trevligt (:
Senare gick vi ut och tog några öl där också.
Det slutade med att vi sov hos en kompis i Gottsunda. Jag ställde alarm på 9 för skulle upp och jobbba, somnade väl inte förens 5. Men några timmar blev det iallafall (:
Sen när jag vakna och vi gick till bussen. Har nog aldrig mått så dåligt, mådde så jävla illa, fick blodsockerfall så jag kallsvettades så himla mycket. Det va hemskt fan!
Började jobba kl 2, och jag skulle hem till Elin innan. Väl hemma hos Elin kvicknade jag till lite och tog ett varmt bad. Sen var jag lite på topp igen (:

Lördagen jobbade jag från 2 till halv 10, sen hyrde jag några filmer och traska hem till Elin.
Vi hyrde bla. en skräckis, en av dom Halloween filmerna. Jag tycker dom är så läskiga, vi bokstavligen dom av den filmen! Hahah .. Jag somna när vi började kolla på den 3dje.

Idag har jag också bara jobbat, jobbat och jobbat. Är ledig nu måndag och tisdag, ska jobba onsdag, torsdag, lördag och söndag.
Och på torsdag kommer min älskade syster hem från sitt 1 år i Spanien. Saknar henne jätte mycket!
Sen så har jag tänkt ut en lite försenad 20års present till henne, vill inte skriva vad ifall hon läser här (: Hihi, hoppas hon blir glad iallafall (:

~ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0