helgen

Helgen blev inte som planerat iallafall (:
I fredags umgicks jag bara med syster.
I lördags jobbade jag till 3, sen gick jag hem till Elin. Elvis och Erik kom från Örebro, mycket trevligt! Vi skulle gå ut senare, men så långt kom ju inte jag! Detaljer finns det massa, som jag förstår undangömmer här i bloggen (:
Men det slutade med att min syster och Sandra fick komma och hämta mig. Jag deckade så fort jag kom innanför dörren hos Sandra.
Skulle jobba dagen efter, alltså idag. Det va icke lyckat precis. Mådde väl inte så värst bra hahaha..
Sen gick jag hem till Elin och vi åkte och spela minigolf med hennes syster, emma och örebrokillarna (:
Det va riktigt trevligt även om det inte gick så bra ;)
Har dock inga bilder från helgen för min kamera dog såklart! Just typiskt :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0