"heeej påre"

Va och fika på Åhlens cafét med kontaktperson, hann köpa 2 par örhängen också. Det är nog min största last. Älskar det, i alla färger och former :) Kan icke få för många!
Sen knallade jag hem till Elin, Ali kom förbi ett tag också "HEEEEJ PÅREEE!"
Tog en sväng till ghettot också (nu var jag jätte ironisk), hälsade på Elins syster och Jonatan.

Hon ville att jag skulle följa med till Örebro i helgen, det hade varit dunder! Men jag jobbar hela helgen :( Tråkigt, men får väl ha roligare när jag får pengarna sen (: hahah ..

By the way, nu sitter jag här och det är jätte kallt tycker jag! Ska nog krypa under täcket och kolla på nån film, tvn är det ju ändå nästan aldrig nåt bra på ..

/ / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0