varför finns cancer?

Jag är sjuk, mitt huvud håller på att sprängar och min hals, ja den ska vi inte prata om! Riktigt jobbigt ..
Vill bara krypa ner i soffan under mitt varma täcke och läsa nya vecko revyn! :)

Idag morse va jag hos tandläkaren, känndes pyton och gå upp tidigt för att åka dit.
Och han bara står och mumlar och mumlar medans jag ligger där med munnen på vid gavel. Vet inte ens om han pratar med mig, om det är meningen att jag ska höra. Skumt!

Nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar.
Hittade en om en ung mamma som har en 3 årig son, och hon har cancer.
Klart man blir berörd! Varför finns det inge botemedel som tar bort all cancer?
'
Hemskt, kan inte säga något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0