uppdatering.

Har inte skrivit på några dagar nu, har inte vart hemma.
Nu är jag hemma en sväng och käkar middag med familjen, sen bär det av igen (:

Julafton va jätte mysig, god mat och massa julklappar. g r e a t
på juldagen gick vi ut på krogen, jätte lyckad kväll faktiskt (:
träffa jätte trevligt folk. en flög i golvet ett antal gånger hahah, sen blev vi upphämtade av en taxi och åkte till gottsunda och avslutade kvällen där. totalt deckade haha ..

Igår va jag och shoppade med linda, käkade på cupido y u m m i e ..
fick med mig 2 par skor hem, en tröja, nyårsklänningen och ett par leggings ..
sen åkte jag hem till elin och åkte ut till järlåsa, tog några öl och kollade på live uppträdande på jaris.
skit duktig kille!
avslutande kvällen med att frossa i popcorn och kolla på film ..

jaja, lite uppdatering hahahah!
måste rappa på nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0