jag va blind idag

.. bland alla skolböcker. Har så mycket saker att göra så det är inte sant!
Har missat en del i skolan också, så det ploppade upp nu på köpet.
Så jag kan ju spendera min kväll där bland böckerna ..

Idag på vård och omsorgen fick vi prova på att lyfta varann i en lift, som man flyttar patienter med från typ sängen till rullstol och liknande. Ganska obehagligt och sitta i en sån :O
Sen fick vi prova på och ledsaga en blind. Oj vad man blir besatt av att ha någon när man inte ser.
Det är sjukt svårt ju, och vi gjorde bara en liten stund ..

Sen åkte jag och Viccan ner på stan och satte oss på Wayne's och pluggade lite. Köpte varsin godaste chailatte och en saffransmuffin och goffade i oss, yummie ..

Nej nu ska jag fortsätta med mitt pluggande ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0