näst sista dagen på kos

Nu sitter jag här och väntar på att anna-maria och issa ska vakna. Jag blir ju inte direkt jätte förvånad att det är jätte varmt ute :) As kalas!!
Idag ska vi ner till stan och shoppa lite, myys! Issa jobbar ikväll men vi ska nog hitta på nåt när hon slutar, det lutar nog mot utgång, eller balkongmys med dricka ´allt (:
Och imorgon åker vi tillbaka till SWE, skitsnackarstaden uppsala here we come! Det är inte direkt så man längtar o komma dit igen. Men ska träffa elin när jag kommer hem wiiiiiihooo (: saknat henne jätte mycket!
Planet går från Kos runt 6, är i aten runt 7. Mellanlandar där i en timme så vi åker till riga kl 8 och är framme där runt halv 12. Men sen ska vi sitta i riga till 7 på morgonen. UUUUUUUUUUSCH, jag känner redan nu hur jobbigt det kommer bli. Får försöka sova på flyget så man är lite pigg iallafall (:

Dagen efter vi kommer hem är det URF, ska bli jätte kul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0