kända okända!

Det är riktigt sjukt att folk kan bli igenkända för minsta lilla, och då är det inte bara av en. Utan i princip en hel stad! Rykten är ett gott exempel. Och jag fattar inte varför alla tror på minsta lilla?! Allt sprider sig fortare än en torr gräsbrand :p
 Vart är världen på väg? Hahah ..
(det där har inte med någon speciell att göra)

Och sen sånna där folk som skriver så mycket om allt o alla, förutom att nämna namn. Att alla är så himla omogna, och så kommer värsta orden. Men hallå, har ni märkt hur ni själva beter er in real life? Oj oj, det är komiskt och verkligen patetiskt.
Ordet hora har ju ingen betydelse längre, det slänger alla ur sig hit och dit i alla lägen och till vem som helst.
Jag syftar ju såklart på folk jag vet, nämner inga namn såklart men det är nbart löjligt!

Jag är inte perfekt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0