fredagen (:

Skolan gick bra igår, slut på första skolveckan nu!!

På kvällen satt vi hemma hos elin och drack och hade trevligt, jag gick lite tidigare mådde lite dåligt, men det blev bra när jag fick luft. Gick förbi Mandana och träffa henne en stund, mycket trevligt! Gillar verkligen den tjejen :)
Sen gick jag vidare mot Etage och mötte dom andra där inne.
Det blev en jätte lyckad kväll tycker jag, slutet spårade väl lite. Mycket dans, dock inte sång eftersom ingen vill sjunga med mig hahah!!!
Sen blev det en promenad till salabacke, barfota!! Hade så himla ont i fötterna, helt sliten.

Nu måste jag gå och göra mig iordning, ska åka till stan snart och träffa Mandis och kanske Zahra då!

/ J.


jag och elin i rökrummet på etage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0