besviken

Tror ni jag fick ta ut tandstänningen igår eller? Nej då, jag får glatt vänta i en månad till. Men nu sa dom att 26 september får jag ta ut den, så himla skönt! Och idag har jag så ont för de höll på och spänna den och kruxa, att jag pallade icke gå till skolan. Har så jävla ont!!!
Igår va jag på sjukhuset och tog massa prover. Det gick bra, snabbt och smidigt! :)
Sen mötte Viccan mig och vi åkte till Uven och hälsade på, hahah vi var riktigt välkomna kan man säga!! Skolan va riktigt annorlunda mot förra året. Så mycket nytt och så tyst det va!
Och så ringde de från jobbet och fråga om jag ville jobba och det sa jag glatt ja till. Ingen tackar väl nej till pengar :) Så efter tandläkarn åkte jag direkt till jobbet (:

Full dag :b Haha!

/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0