unt o massa..

aa igår va vi då på unt med klassen. det va riktigt kul faktiskt! vi fick göra en egen framsida, min och julias var väääldigt nice :] vart är klas lådbil?! efter det så gick vi till bryggan några stycken för det va så skönt väder. jag hann springa in och köpa 3 par skor. 2 skit snygga pumps, dom va så snygga så jag va tvungen att köpa både vita och svarta sen köpte jag ett par svarta tygskor, dock väldigt sköna :D får alltid skavsår på fötterna, sådär lagom skönt va?
Sen åkte vi tbx till skolan och käkade.. Nu är det inte så långt kvar till portugal :D
På kvällen va jag och michis hos daniella. den jäveln ska åka till usa i 1 år! kul att jag är jätte avis :( vill också åka dit! sen kollade vi på topmodel och sex and the city.
haha en sjuk sak var att Sara Jessica parker hade blivit vald till årets fulaste kändis i nån killtidning i usa förut, helt sjukt för hon är grymt snygg ju!
Nu har jag jätte bråttom, kommer få kubba till bussen hahah .. Herrå!


såhär ser jag och julia ut efter en lång dunder kväll (: det va så kuuuul!
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0