seg söndag

jag tycker egentligen inte om söndagar, sista dagen på helgen!
helgen har vart ganska lugn egentligen, igår åkte jag hem till sandra och sen tog vi bussen tillsammans till stan så mötte vi Josef på bryggan. Så satt vi där i solen och drack några öl och bara tog det lugnt.
Haha det stog att det skulle regna igår på eftermiddan, så när jag gick till bussen var det fullt med moln, men när jag kom in till stan så var alla borta! jag tycker inte om när det regnar och man har bestämmt något!
wellwell, jag har aldrig träffat en människa som gick en sååå mycket på nerverna, helt otroligt!!!
Senare på kvällen gick jag och Sandra och mötte Viccan så åkte vi hem till Sandra och käkade. Efter ett tag så kom Robban och Danne. Sen drog vi ut och åkte en liten raggarrunda.. Hahahah, jag va måttligt road. Dog av garv :D men det va kul!
Dom släppte av mig vid stationen för jag skulle träffa Linda, hon såg så annorlunda så höll på att inte känna igen henne.. Va ett tag sen jag träffade henne. nusse (:



Nicol Richie, hon är heelt vacker!
image12

                  Syster yster, saknar henne vääldigt mycket!
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0