blogg.

sitter häär en snabbis medans jag äter, potatissallad. fetiing gott (:
ska på innebandy om 1 timme, ska va hos emma om en halvtimme så ska vi knalla ner tillsammans. michis ska också med och spela, hon ska va hos mig om en kvart typ eller innan halv. men hon har säkert missat bussen så kommer hon inte hinna osv osv osv. jag håller tummarna hahahh ...
jag har gjort comeback i innebandyn lol, slutade för 4 år sen och nu blev jag övertalad av min käraste granne att börja igen, men det är kul fan..
sen efter träningen hinner man direkt hem till desperate housewives, det passar ju jätte bra .. så skönt och sjunka ner i soffan efter en träning (:
nu ska jag ut och ta en efter maten-cigg och ringa o kolla vart michis är (: see ya

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0