26 april

skönt med helg, riktigt önskad! igår satt jag och julia på bryggan sen gick vi och  mötte mimmi, som var barnvakt åt 2 gulliga bebisar (: typ 1 och 2 år. julia drog för hon skulle på möte så jag och mimmi satt kvar vid ån och åt glass. den lilla 1 åringen var verkligen som en gam hahah, han kasta sig över sin bror för han ville ha glass. det slutade med att alla 4 var heelt kladdiga hahaha ..
sen gick jag och mötte daniella och michis, vi chilla hudden lite och smutta på en cider, helt god (: hahah ..
senare på kvällen tog jag bussen till emmas jobb, så köpte vi pizza och satt hos mig och hade filmmaraton och massa mys med ostbågar o så (: sen decka jag i soffan och vakna nu på morgonen, helt pigg och utvilad :D
och nu har pappa åkt till grekland, jag vill också! fast jag åker till Portugal snart, så himla skönt!!
ska upp och duscha nu, sen ska jag tagga till sandra så ska vi sola solarium en snabbis och sen ska vi träffa tjejerna (: HEJ Ó HOPP!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0